آخرین وضعیت ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبح چهارشنبه نوزدهم مرداد ماه 1401 صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در اکثر معابر شهر تهران بودیم.

وی گفت : در برخی محدوده های بزرگراه نواب، همت، حکیم، شیخ فضل الله شاهد ترافیک مقطعی ولی در حال حرکت هستیم که به نسبت روزهای گذشته از حجم کمتری از ترافیک برخوردار هستند .

وی افزود : امروز چهارشنبه از ابتدای صبح در دیگر معابر شهر تهران بار ترافیکی خاصی مشاهده نگردید و تردد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم .

سرهنگ شریفی بیان داشت: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد نمایید .

سرهنگ شریفی گفت : با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند به همین منظور تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند و با تخلفات سرعت و سبقت برخورد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha