سریعترین های ایران در فینال صد متر کشورهای اسلامی

فرزانه فصیحی و حسن تفتیان به فینال دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی راه پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، پس از اینکه فرزانه فصیحی و حسن تفتیان در رقابت های روز گذشته دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، رکورد های خارق العاده ای را از خود به جای گذاشتند که به علت سرعت بالای وزش باد به عنوان رکورد ملی ایران ثبت نشد، امروز نیز در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها عملکردی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و راهی مرحله فینال شدند.
فرزانه فصیحی که روز گذشته با ثبت زمان 24. 11 ثانیه، 20 صدم ثانیه سریع تر از رکورد ملی ایران دویده بود، امروز نیز در مرحله نیمه نهایی این ماده به رقابت با حریفان پرداخت و با ثبت رکورد 11 ثانیه و 30 صدم ثانیه، ضمن کسب عنوان اول گروه خود و صعود به مرحله نهایی، رکورد ملی ایران را نیز به میزان 13 صدم ثانیه بهبود بخشید.
حسن تفتیان هم که در مرحله مقدماتی زمان فوق العاده 9 ثانیه و 88 صدم ثانیه را از خود به جای گذاشته بود، امروز و در گروه نخست مرحله نیمه نهایی، با ثبت زمان 10 ثانیه و 5 صدم ثانیه و پس از دونده عربستانی، در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت و راهی مرحله فینال دوی 100 متر مردان شد.
همچنین محمد حسین ابارقی، دیگر دونده ایرانی حاضر در مرحله نیمه نهایی دوی 100 متر، با حد نصاب 10 ثانیه و 31 صدم ثانیه در رده پنجم گروه سوم قرار گرفت و از رسیدن به فینال باز ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha