446 بیمار مبتلا  به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر446 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه از مجموع بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان،383 نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است خاطر نشان کرد: طی شبانه روز گذشته،120 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که 97 نفر از این تعداد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی را 105 نفر اعلام کرد و گفت: بیشتر افرادی که در این بخش ها بستری هستند نسبت به تکمیل و یا دریافت واکسن کم توجهی داشته اند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، 662 نفر به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها به صورت سرپایی مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

دکتر پهلوان با بیان اینکه روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از عموم گروه های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha