دستگیری سارق خودروهای پراید در اطراف مراکز درمانی کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۹ دستگاه خودرو سرقتی، ۳ فقره سرقت محتوایات داخل خودرو و دستگیری متهمی خبر داد، که این خودروها را از اطراف مراکز درمانی سرقت می کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌ پور، گفت: در پی کسب اخبار و گزارش های مردمی مبنی بر سرقت چندین دستگاه خودرو پراید در اطراف مراکز درمانی شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی در ادامه، افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات پلیسی، هویت عامل این سرقت ها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: متهم با پرسه زنی در اطراف مراکز درمانی و نقاط خلوت شهر ابتدا خودروهای پراید با سال ساخت قبل از ۸۵ را که بدون تجهیزات ایمنی رها شده بودند، شناسایی و سپس با یک عدد سوئیچ آن ها را سرقت می کرد.

سرهنگ حسن پور خاطر نشان کرد: با اشاره به اعتراف متهم به ۹ فقره سرقت خودرو و ۳ فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پراید، کارشناسان ارزش ریالی سرقت های انجام شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، که همه اموال تحویل مالباختگان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha