توجه ویژه به آموزش سلامت در فضاسازی شهری

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر با همراهی معاون بهداشتی خودو مدیر بیمارستان مهر، با شهردار شهر مهر در زمینه همکاری های دوجانبه و مشترک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت از فارس، مدیر این شبکه در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مجموعه شهرداری در راستای ارتقاء سطح خدمات شهری اظهار کرد: خدمات شهرداری در راستای رفاه و آسایش شهروندان شایسته تقدیر است.

اکبری با بیان میزان اهمیت سلامت در جامعه، برگزاری نشست های مشورتی در این حوزه را بسیار مهم و تأثیرگزار دانست و گفت: با هماهنگی و هم فکری همه دستگاه های اجرایی مانند شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات و در نتیجه افزایش سطح سواد سلامت در جامعه خواهیم بود.

مهندس «هادی اکبری» بر لزوم گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید و ابراز داشت: تعاملات ما با شهرداری در خصوص املاک مشترک و مسائل حقوقی و مالی این شرایط و بسیاری از زمینه‌های دیگر درخور توجه است.

در ادامه نیز شهردار شهر مهر ضمن خیرمقدم به مهندس اکبری و همراهان او و تقدیر از کارکنان مجموعه سلامت در نبرد جان فرسای مبارزه با بیماری کرونا، خدمت رسانی به مردم را وظیفه و رسالت مشترک بین تمامی دستگاه‌ها، ارگانها و نهادها عنوان کرد و گفت: میزان رضایتمندی مردم نشانگر تلاش و اهتمام مجموعه‌های شهرداری و شبکه بهداشت و درمان در راه خدمتگزاری واقعی و صادقانه به مردم است.

مهندس «مهدی حیدری» در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی مجموعه شهرداری برای همکاری‌های مشترک و تعاملی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر خبر داد.
خبرنگار:جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha