روزانه بیش از ۱۵۰۰ گذرنامه اربعین در استان کرمان صادر می شود

مدیر کل پست استان کرمان گفت: از زمان آغاز پیش ثبت نام اربعین حسینی، روزانه هزار و ۵۰۰ گذرنامه در استان کرمان توزیع شده و این رقم رو به افزایش است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی جعفری با بیان اینکه به منظور خدمت رسانی پست به زائران اربعین حسینی، قرار است گذرنامه زائران با سرعت؛ دقت و به موقع به دست هم استانی ها برسد، گفت: با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های پستی و برای سهولت رهگیری‌ گذرنامه، ۲ باجه ویژه برای زائران اربعین حسینی در ساختمان مرکزی پست شهید سلیمانی، واقع در بلوار شهید صدوقی و همچنین در اداره پست شهرستان کرمان، واقع در خیابان عدالت پیش‌بینی کرده ایم تا بتوانیم خدمتگذاری مناسبی برای همشهریان انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: از زمان آغاز پیش ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی، روزانه هزار و ۵۰۰ گذرنامه در استان کرمان توزیع شده و این رقم رو به افزایش است. 

مدیر کل پست استان کرمان گفت: از زائران اربعین حسینی در خواست می شود، اقدام برای گرفتن گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت، مراحل ثبت نام را انجام دهند تا از ترافیک در روزهای پایانی کاسته شود و با مشکلی مواجه نشوند.

جعفری خاطر نشان کرد: به محض صدور گذرنامه و تحویل به پست کرمان، فرایند توزیع و تحویل آن به زائران در محل سکونت صورت می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha