ثبت سفارش آنلاین دام قربانی تا صبح روز عید ادامه دارد

مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد، اظهار کرد: سفارش گیری دام قربانی خیرین برای روز عید قربان از طریق ۴ راه ارتباطی تا صبح روز عید قربان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ سید مجید موسوی مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد اظهار کرد: با توجه به محدودیتهای ویروس کرونا در سالهای اخیر با تقویت بخش خدمات آنلاین موسسه توانستیم ارتباطات خوبی به صورت مجازی از طریق کانال ها و سایت مجموعه با مردم برقرار کنیم.

مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد با اشاره به ارائه خدمات ذبح و استحصال در عید قربان در خصوص نحوه قبول سفارشات در این روز، تصریح کرد: متقاضیان برای سفارش قربانی می‌توانند از طریق سایت مجموعه به آدرس اینترنتی mashhadmeat.ir ،  اپلیکیشن مارلیک یا از طریق شماره های ۳۱۳۰۱ و ۳۲۰۱۵ اقدام کنند.

وی مبلغ پیش پرداخت برای سفارش دام قربانی را ۲ میلیون تومان و دو بازه وزنی زیر ۴۰ و بالای ۴۰ کیلو عنوان کرد و افزود: پس از ثبت سفارشات بر اساس قواعد شرعی در روز عید دام های ذبح و قربانی شده و پس از انجام خدمات پیش سرد برای پیشگیری از بیماری های احتمالی مشترک دام و انسان، فردای آن روز در محل تحویل متقاضی خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر دریافت سفارشات آنلاین و تلفنی، موسسه صنعتی گوشت مشهد از ساعت 6 صبح روز عید قربان آماده دریافت دام های زنده و ارائه خدمات قربانی به همشهریان عزیز خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha