قهرمانی نونهالان کرمانی در مسابقات کاراته وان کشور

نونهالان پسر کرمانی در سومین دوره رقابت‌ های لیگ کاراته وان ایران که به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است، بر سکوی نخست این رقابت ها ایستادند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سومین دوره رقابت‌ های لیگ کاراته وان ایران به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است، که در این دوره از مسابقات از ۱۴ الی ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کاراته‌کا از سراسر ایران در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان به رقابت می‌ پردازند.

در نخستین روز این دوره از مسابقات با رقابت کاراته کاران در رشته کاتا در پنج رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و کاتای تیمی جوانان برگزار شد.


در این دوره از رقابت‌ها سه کاراته کای نونهال استان کرمان با کسب سه مدال رنگارنگ در صدر مسابقات کاراته وان ایران ایستادند و محراب خاک نشین و محمد انکوتی به ترتیب با کسب مدال طلا و نقره، قهرمان و نایب قهرمان مسابقات و اشکان توکلی به مقام سوم این دوره رسید.


شایان ذکر است؛ سومین دوره مسابقات کاراته وان ایران طی روزهای ۱۴ الی ۱۷ تیر ماه و با حضور ۱۲۳۱ ورزشکار پسر و طی روزهای ۱۸ الی ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ و با حضور ۱۳۲۹ ورزشکار دختر زیر نظر فدراسیون کاراته ایران به میزبانی استان زنجان برگزار می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha