وجدان کاری مرزبان خراسانی در برابر نابودی زندگی صدها جوان ایرانی

صحت عمل و رد رشوه مرزبان خراسان رضوی از ورد مقادیری مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری نمود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ در راستای برخورد قاطعانه با ورود قاچاق مواد مخدر از آنسوی مرزها بداخل کشور ، مرزبان با وجدان خراسان رضوی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان 17 شهریور هنگ تایباد در اقدامی خداپسندانه و شجاعانه از ورود مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه به داخل کشور جلوگیری نمود .

 ستوان سوم چکنه نام این مرزبان شجاع هنگ مرزی تایباد هست که در حین کنترل خودروهای ورودی به کشور به یکدستگاه خودروی ترانزیتی که راننده آن  از اتباع خارجی بود مشکوک که در بازرسی آن 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین به همراه یک قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه که بطرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نماید .

در ادامه راننده خودرو وقتی متوجه کشف مواد  و تجهیزات همراه می شود و مرزبان را در فاصله ای کوتاه تنها می بیند به وی پیشنهاد 910 دلار و مبلغی دیگر ، جمعاً  300 میلیون ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران را می دهد اما این مرزبان با وجدان و با غیرت ایرانی از گرفتن این مبلغ  به جهت تعهد ، مسئولیت پذیری و بخاطر صدها جوان ایرانی که گرفتار این بلای خانمان سوز نشوند امتناع می کند .

مرزبان هنگ مرزی تایباد بلافاصله موضوع را به فرماندهان خود گزارش و ضمن توقیف خودرو ، راننده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید .

سردار  مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی بلافاصله  ازاین مرزبان شجاع و باغیرت  تقدیر نمود و عنوان داشت : مرزبانان این فرماندهی همواره افرادی پاکدست ، شجاع ، متعهد و باوجدان هستند که نهایت تلاش خود را در راستای برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان مواد مخدر ، سوخت و کالا می نمایند ، لذا عملکرد این مرزبان درس های بسیاری داشت و وظیفه دانستم از وی قدردانی نمایم .

گفتنی است مواد مخدر از نوع شیشه در کشورمان جوانان زیادی را گرفتار مشکلات روانی نموده که منجر به قتل بسیاری از هموطنان گردیده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha