قدردانی رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه از تلاش‌های هلال‌احمر

رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل هلال احمر، از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ اکبر رضایی، رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر آماده ارائه خدمات به حجاج و زائران است و با تلاش هایی که صورت گرفته، تجهیزات و اقلام دارویی متناسب نیز در محل فراهم شده تا در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

رضایی با اشاره به فرآیند راه اندازی مراکز درمانی در کشور عربستان سعودی گفت: پذیرش بیمار در بیمارستان هلال احمر آغاز شده و با تمام توان و ظرفیت ادامه خواهد یافت.

رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه خاطرنشان کرد: تیم های تخصصی نیز بزودی در مراکز درمانی مستقر می شوند تا تمامی خدمات به زائران با بهترین کیفیت ارائه شود. تلاش پرسنل هلال احمر مثال زدنی و قابل تقدیر است و ضرورزت دارد تا آخرین روز مراسم حج، این تلاش ها تداوم یابد.

تشکیل اولین ستاد مکه مکرمه  و راه اندازی بیمارستان ویژه حجاج ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره

صبح امروز با حضور رئیس ستاد مکه و دیگر بخش های ستاد و نماینده مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اولین جلسه ستادمکه تشکیل شد  که منجر به راه اندازی بیمارستان ویژه حجاج ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha