توضیح احساسی شریفی درباره علت انتخاب شماره ۴۹

مرتضی شریفی در یک پست اینستاگرامی درباره دلیل انتخاب شماره 49 را توضیح داد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان از بامداد دیروز(چهارشنبه 18 خرداد) در دو شهر اوتاوا و برازیلیا آغاز شد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف چین رفت و با شکست سه بر یک این تیم به اولین برد خود دست یافت.

مرتضی شریفی با کسب 20 پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم چین نیز دو بازیکن شماره 6 (ژانگ بینگ لانگ) و بازیکن شماره 22 (ژانگ جینگ یین) با 16 امتیاز، بهترین بازیکنان این تیم شدند. تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 94 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 48 پوئن در حمله، 7 امتیاز در دفاع، 14 پوئن سرویس و 25 امتیاز از اشتباهات بازیکنان چین بود.

یکی از نکات قابل توجه در اولین مسابقه ایران در لیگ ملت‌ها به شماره پیراهن مرتضی شریفی مربوط می‌شد؛ جایی که ستاره تیم ملی والیبال ایران پیراهن شماره 49 را بر تن کرده بود. در حقیقت کم تر شاهد بوده ایم که بازیکنان والیبال از چنین شماره‌هایی استفاده کنند و به همین خاطر تصمیم شریفی باعث تعجب شد.

مرتضی شریفی حالا در یک پست اینستاگرامی درباره دلیل انتخاب پیراهن شماره 49 این‌گونه توضیح داده است: "حکایت یک شماره: دوست دارم منبعد به احترام پدرم برابر سال تولدش پیراهن شماره ۴۹ را بر تن کنم. هدفم از انتخاب این شماره خودنمایی و یا متفاوت نشان دادن خودم نیست . بلکه قدردانی از پدری مهربان، زحمتکش، دلسوز ، دوست ، همراه و فداکار هست…..کسی که همه دار و ندار من است. اولین و آخرین پناه من . باید کاری می‌کردم که بداند پسرش فراموشکار نیست و میداند مدیون اوست و نیازمند به او. پدر... اقرار می کنم سرم را نه ترس می تواند خم کند و نه زور اما همین سر با افتخار برای بوسیدن دستانت خم می شود ...اعتراف می کنم همه دنیا را گشته ام و جز دستهای تو مرهمی برای زخمهایم نیافته ام .پدر عزیزم با افتخار و غرور شماره 49 تیم ملی را می پوشم و با تکیه بر دعاهای خیر همه پدران و مادران ایران عزیز برای پرچم خوشرنگش از جان مایه می گذارم."

توضیح احساسی شریفی درباره علت انتخاب شماره ۴۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha