شهرداری‌ها بهترین عرصه اثبات کارآمدی نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در ویژه‌برنامه در آستان خورشید با تبریک میلاد کریمه اهل حضرت معصومه(س) و روز دختر، آن حضرت را بر اساس معارف اهل بیت(علیهم السلام) دارای جایگاه ویژه‌ای دانست و به روایاتی در مورد منزلت و مرتبه ایشان اشاره کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ امام جمعه کاشان  با بیان اینکه امام راحل بعد سیاسی اسلام را زنده کرد گفت: بعد از پیامبر اکرم(ص)، مولای متقیان علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، حکومت عدل بر پایه ثقلین تشکیل نشد تا انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل پدید آمد.
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، همچنین با گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد، به روح شهید والامقام قدیرزاده تنها شهید این قیام در استان اصفهان ادای احترام کرد و به ذکر روایت شهادت از زبان همسر وی پرداخت.

حسینی، تأکید کرد: شهید قدیرزاده فردی شجاع و بصیر بود که با مشاهده ظلم و ستم رژیم پهلوی به میدان آمد و جان خود را در این مسیر تقدیم کرد.

وی، همچنین با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام خمینی(ره)، این اقدام هوشیارانه را یک کار بزرگ خواند و تصریح کرد: این کار آنچنان ارزشمند بود که حاج احمد خمینی فرزند امام راحل آن را مایه تسکین خود و خانواده امام دانست؛ چراکه مطمئن بود با این انتخاب راه امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در فراز پایانی سخنانش، خدمت به مردم را در همه ادارات دارای ارزش قلمداد و بیان کرد: با این وجود، پیشانی کارآمدی نظام اسلامی، شهرداری‌ها هستند؛ چراکه دشمن با ما جنگ شناختی به راه‌انداخته و بهترین راه مقابله با این جنگ آن است که به جوان امروز نشان دهیم نظام اسلامی کارآمد است.

حسینی در پایان توصیه‌هایی به مدیران شهری کرد و بر همیشه در دسترس مردم بودن، تکریم مراجعان و به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در قالب دیدارهای مستمر با آنان، غنیمت شمردن فرصت محدود خدمتگزاری تأکید کرد.

شایان ذکر است ویژه برنامه در آستان خورشید به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، سالروز قیام 15 خرداد و آغاز دهه کرامت و با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و کارکنان شهرداری کاشان به میزبانی این نهاد عمومی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha