بیمارستان خیریه امیرالمومنین(ع)خدابنده، افتتاح شد

موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده، باحضور دکتر حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان به صورت وبینار، توسط دکتر حامد سبحانی رئیس این بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، دکتر حسن بختیاری در این وبینار با بیان اینکه خیرین بیشترین سهم را در حوزه بهداشت و سلامت جهانی دارند، اظهار کرد: مشارکت خیرین در حوزه سلامت، بسیار موثر و موجب خیر و برکت و پیشرفت پروژه‌های بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: کمک‌ها و مشارکت‌ خیرین باید با جهت‌دهی توسط مسوولین حوزه بهداشت و درمان در مهم‌ترین محل استفاده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید براینکه نگاه به مشارکت‌های مردمی و خیرین نباید صرفا در زمینه خرید تجهیزات و منابع فیزیکی باشد، تصریح کرد: کمک‌های خیرین و مشارکت‌های مردمی را باید به سمت حوزه های علمی و آموزشی نیز هدایت کنیم.

بختیاری پایه‌گذاری دانشکده پزشکی زنجان توسط مرحوم مهدوی را از ماندگارترین و مفیدترین دستاوردهای خیرین در حوزه علمی و آموزشی ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت: موسسه خیریه بیمارستانی امیرالمومنین (ع) خدابنده صبح امروز دوشنبه نهم خرداد، با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و تامین و ارتقای تجهیزات بیمارستانی و نیاز مددجویان و بیماران افتتاح شد.
این موسسه جهت تهیه و تجهیز بیمارستان به انواع تجهیزات پزشکی پیشرفته ازجمله، سی تی اسکن، ام آر آی، اندوویژن، ماموگرافی و احداث و تکمیل ساختمان جدید دیالیز، ایجاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha