پیروزی پرسپولیس برابر شهرخودرو / مشهدی ها سقوط کردند

تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه برشهرخودرو،نایب قهرمانی اش را تثبیت کرد.

 دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش  گروه ورزش خبرگزاری سلامت، در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت ۲۰ دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی تهران به هم به رقابت خواهند پرداخت.

این دیدار که قرار بود همزمان با سایر دیدارهای هفته‌ بیست و نهم برگزار شود به علت آلودگی هوای تهران دو بار به تعویق افتاد.

پرسپولیسی‌ها که رقابت قهرمانی این فصل لیگ برتر را به حریف دیرینه‌ی خود یعنی استقلال واگذار کرده‌اند، در دیدار خانگی امشب مقابل شهرخودرو تلاش خواهند کرد با برد مقابل این تیم رده دوم جدول لیگ برتر را از دست ندهند.

شهرخودرو هم تلاش خواهد کرد با پیروزی مقابل پرسپولیس امیدهای خود را برای بقا در جدول زنده نگاه دارد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و مهدی عبدی

ترکیب شهرخودرو:

یوسف بهزادی، محمد رضازاده، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، محمد محمدزاده، محسن ربیع‌خواه، مسعود زائر، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده، محمدرضا فلاحیان

شرح گل:

پرسپولیس ۱ – شهرخودرو ۰ (دقیقه ۲۴- علی نعمتی): ارسال رامین رضاییان از سمت راست با تاثیر گذاری مدافع شهرخودرو وارد دروازه این تیم شد. مشاهده ویدئو 

پرسپولیس ۱- شهرخودرو ۱ (دقیقه ۵۵- محمد ابراهیم رضا زاده): حرکت از سمت چپ با پاس به رضازاده همراه شد و او با ضربه فنی تماشایی دروازه را گشود.
پرسپولیس ۲- شهرخودرو ۱ (دقیقه ۶۰- سیامک نعمتی): ارسال روی دروازه شهر خودرو پس از برخورد به مدافعان این تیم باعث شد تا توپ به کمال برسد و او به نعمتی پاس داد تا سیامک نعمتی دومین گل بازی را بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha