دستگیری کلاهبرداری که با صدای خانم دکتر اخاذی می کرد

رییس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی خبر داد که با تقلید صدا و معرفی خود به عنوان خانم دکتر، از کسبه کلاهبرداری می کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علی آکار، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان کرمانی مبنی برکلاهبرداری توسط فردی که خود را خانم دکتر معرفی کرده است، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در خصوص شیوه این کلاهبرداری، اظهارداشت: متهم پس از برقراری تماس تلفنی با مالباختگان و تقلید صدای زنانه، خود را یکی از پزشکان نام آشنای کرمان معرفی می‌ کرده است که نیاز فوری به لوازم خانگی دارد و پس از جلب اعتماد مالباختگان و با بیان اینکه در مطب مشغول کار هستم و شخصا امکان مراجعه حضوری ندارم، اعلام می کرد فرد دیگری را برای تحویل کالا اعزام خواهم کرد.

رییس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس کرمان، ادامه داد: فرد کلاهبردار در ادامه شخصا برای تحویل لوازم خانگی به مغازه مورد نظر مراجعه می کرده و پس از دریافت کالا، با بیان اینکه کارت بانکی همراهم نیست، وجه مربوط به کالاها را از طریق نرم افزارهای موبایلی پرداخت می کرد و رسید جعلی به فروشنده ارائه می داد.

سرهنگ علی آکار، بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان و با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی گسترده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار نفر از مالباختگان در این خصوص شناسایی شده اند، از شهروندان خواست در صورتی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است همراه با مدارک مربوطه به پلیس آگاهی استان کرمان واقع در کرمان خیابان شهید ناصر فولادی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha