بهره‌برداری از دستگاه ماموگرافی پیشرفته دیجیتال در بیمارستان نی ریز فارس

سرپرست بیمارستان شهدای سلامت شهرستان نی ریز فارس از راه اندازی دستگاه تشخیصی ماموگرافی پیشرفته دیجیتال در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛ دکتر«پیمان امیدواری» سرپرست این بیمارستان با اعلام این خبرگفت: دستگاه ماموگرافی پیشرفته دیجیتال مطابق با جدیدترین تکنولوژی و به منظور تشخیص زود هنگام بیماری ها و توده های پستان در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.
دکتر امیدواری تصریح کرد: هزینه خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه میباشد و هدف از راه اندازی این دستگاه، افزایش ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و شهروندان است.
وی افزود: شایع‌ترین بیماری در بین زنان، بیماری سرطان سینه است که با راه اندازی این دستگاه می‌توان با تشخیص به موقع از این بیماری پیشگیری و اقدامات لازم را انجام داد.
دکتر امیدواری در ادامه بیان کرد بیان کرد: این دستگاه به دلیل دیجیتال بودن و کیفیت تصویر بسیار بالا، قدرت و دقت زیادی در تشخیص دارد و همچین مهمترین مزیت آن را میتوان سرعت بالا در تصویربرداری دانست.
 سرپرست بیمارستان شهدای سلامت با اشاره به اینکه هر اقدامی در راستای پیشگیری از بیماری‌ها و یا تشخیص زود هنگام کمک به رشد و سلامت جامعه می‌باشد، گفت: انجام ماموگرافی به عنوان یکی از مهمترین شیوه های تشخیص به موقع و مبارزه با سرطان پستان است و انجام این روش تشخیصی  برای زنان بالای ۴۰ سال هر دو سال یکبار ضروری و در تشخیص به موقع و راه ‌های پیشگیری اهمیت بسیار بالایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha