نهادهای حقوق بشر در مقابل شهادت خبرنگار الجزیره سکوت نکنند

اداره کل ارتباطات بنیاد شهید با صدور بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن خانم «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی را محکوم و اعلام کرد:نهادهای حقوق بشری سکوت نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، در این بیانیه آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن خانم شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره، بیان از ترس و نگرانی این رژیم غاصب از آگاهی افکار عمومی نسبت به حقایقی دارد که توسط اصحاب رسانه منعکس می‌شود و اقدامات زشت و پلید آن رژیم جنایتکار را برای جهانیان به تصویر می‌کشاند.

از این رو برای جلوگیری از نشر و انعکاس اقدامات ددمنشانه و ضد حقوق بشری خود در اراضی اشغالی فلسطین به هر طریقی مانع از انتشار وقایع شده و در این مسیر به هر جنایتی از جمله به شهادت رساندن خبرنگاران به عنوان راویان صدیق حقایق و وقایع اقدام می‌کند.

بی‌شک نهادهای حقوق بشری و اتحادیه‌های رسانه‌ای بین‌المللی نباید در مقابل چنین اقدام مغایر با اصول اولیه آزادی بیان و ضد حقوق بشری سکوت اختیار کنند و به صورت جدی و در چارچوب کنوانسیون‌های بین‌المللی باید پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند.

اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیست، این مصیبت را خدمت اصحاب رسانه و همه خبرنگاران گرانقدر تسلیت عرض می‌کند.

ان‌شاءالله با توکل بر خدا و شهادت‌طلبی ملت آزاده فلسطین و به مدد آگاهی و بیداری وجدان‌های بیدار در منطقه و جهان به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی و افول قدرت‌های استکباری حامی آن خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha