محوریت مبارزه علیه اسلام اسرائیل است

رئیس  قرارگاه راهبردی عمار گفت : محوریت مبارزه علیه اسلام اسرائیل است و اگر در مبارزه‌ای علمدار هدف قرار گیرد، مبارزه شکست می‌خورد و  علمدار کفر، اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا )  حجت الاسلام مهدی طائب ظهر امروز  پیش از خطبه های نماز جمعه شهر زنجان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس اظهار کرد: دشمن مومنان دشمن پیامبر است و دشمن پیامبر دشمن خداوند است.

وی  با اشاره به اینکه شدیدترین جنایات علیه مؤمنین و علیه عصمت و طهارت از ناحیه یهود است، گفت: از زمان مبعوث شدن پیامبر ۷۳ جنگ علیه ایشان بود.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه محور همه این جنگ‌ها یهودیان بود  که در اسرائیل ظهور کرده است، گفت: کار این افراد  ایجاد جنگ و نبرد  است و اینها همواره یک هجوم پیوسته آشکار و پنهان انجام می‌دهند، همین است که جهان دین و جهان اسلام گرفتار اینها شده است.

طائب با بیان اینکه اگر اسلام در دنیا مسقر نشود تنها مسلمانان به سختی نمی‌افتند بلکه غیر مسلمانان نیز به سختی می افتند افزود : اگر اسلام حاکم نشود غیر مسلمانان در راحتی هستند چرا که اسلام راه خداست و اگر راه شیطان رفت می‌شود راه اعزاز از ذکر الهی .

وی با اشاره به اینکه هر جهان به اسلام نزدیک شود به سامان یافتن بشریت نزدیک می‌شود، گفت: امروز آنی که در مقابل جهان اسلام و بشریت  ایستاده است اسرائیل است  و آمریکا توسط اسرائیل اداره می‌شود.

پژوهشگر حوزه و دانشگاه  و رئیس قرارگاه راهبردی عمار بااشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که  آمریکایی‌ها اگر یک روز بفهمند که صهیونیست‌ها چه کاری برای آنها کرده‌اند انتقام سختی از آنها خواهند گرفت بیان کرد : این آمریکا از ابتدا تحریم را شروع کرد و با ما قطع ارتباط کرد و ما قطع رابطه نکردیم که این تحریم هم به ضرر خودشان است و ۴۳ سال است این ضرر ادامه دارد.

طائب با اشاره به اینکه غالب حاکم بر اقتصاد آمریکا صهیونیست‌ها هستند، گفت: همین برج‌های دوقلو که نماد  تجارت جهانی آمریکا بود که ۸۰ درصد این برج  در اختیار یهودیان بود .

وی با بیان اینکه  محوریت مبارزه علیه اسلام اسرائیل است اظهارکرد:اگر در مبارزه‌ای علمدار هدف قرار گیرد، مبارزه شکست می‌خورد و حالا علمدار کفر، اسرائیل است.

این مسئول با بیان اینکه  راهپیمایی‌های روز قدس در طول این سال‌ها سبب شد که ملت‌های مسلمان بیدار شوند و موج بیداری اتفاق بیفتد  افزود: این در حالی است که اسرائیل از درون همانند حفره در حال از بین رفتن است و آنچه که به جا می‌ماند، مبارزات مسلمانان است.

طائب با بیان اینکه اساسا نسبت جمهوری اسلامی با اسرائیل چیست، آیا ما با آنها مشکل داریم یا آنها با ما مشکل دارند؟ ما شروع‌کننده این درگیری هستیم یا صهیونیست‌ها، اظهار کرد: وقتی انقلاب شد حق ما بود که بگوئیم می‌خواهیم با کدام کشور ارتباط داشته باشیم یا نداشته باشیم، ما هم اعلام کردیم که قدس برای فلسطین است و آنها حق دارند، وقتی این کار را کردیم اسرائیل به ما اعلان نبرد داد، به آمریکا گفت اینها را تحریم کن.

وی اظهار داشت: قدرت حقیقی یعنی قدرت مردم پایه و قدرت یک امام و مردم پایه بودن یک حکومت در جنگ‌ها مشخص می‌شود و دشمن این قدرت را در کشور ما متوجه شده است.

فرمانده قرارگاه راهبردی  عمار با بیان اینکه تنها راه جهان اسلام حذف اسرائیل از صفحه روزگار است و راه تحقق شدن آن قوت یافتن جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha