جلسه شورای عشایر شهرستان تهران برگزار شد

اولین جلسه شورای عشایر شهرستان تهران صبح امروز به ریاست "رضا زارعی" سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران و با حضور بشیری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و دیگر نمایندگان دستگاه ها در سالن جلسات فرمانداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران : زارعی در این نشست با اشاره به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر این که عشایر ذخائر انقلاب اسلامی هستند گفت: چراکه این عزیزان همواره در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی یار و یاور و پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند.

زارعی با اشاره به شعار سال با بیان اینکه حمایت از تولید بسیار اهمیت دارد و با توجه به اینکه جامعه عشایری مستقیم با تولید رابطه و نقش بسزایی در امنیت غذایی در زمینه تولید گوشت قرمز دارند افزود: باید موانع مرتفع شود و عشایر بتوانند به راحتی به امر  تولید بپردازند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران برگزاری جلسات شورای عشایر را یکی از ظرفیت های قانونی جهت پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عشایری دانست که می تواند به ارائه خدمات بهتر به ارتقاء وضعیت معیشت جامعه عشایری کمک کند.

در پایان این جلسه اعضا به بیان نظرات خود پیرامون بررسی مسائل و مشکلات عشایر پرداختند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha