پدری که نام فرزند خود را به خاطر قطعه موسیقی تغییر داد

خوب کردن حال شنونده‌ها از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ حسین حقیقی، خواننده جوان کشور شب گذشته مهمان برنامه جشن رمضان بود. وی در این برنامه پس از اشاره به اهمیت خوب کردن حال شنونده‌ها از واکنش خود در برابر سختی‌ها صحبت کرد. وی همچنین به دنبال تعریف کردن خاطراتش از طرفداران خود، قطعه «ریحانه» را اجرا کرد.

خواننده گفت: علت آن که من چنین سبکی از خوانندگی را انتخاب کرده‌ام آن است که حال شنونده را خوب کنم چرا که او زمان خود را در اختیار من قرار داده است. جای دارد بگویم که حال خوب همواره به لبخند و شادی محدود نمی‌شود؛ گاهی اوقات موسیقی‌های اندوهگین نیز می‌توانند حال انسان را خوب کنند. من انتخاب نکرده‌ام که اثری شاد بخوانم، تلاشم آن بوده که حال افراد را خوب کنم. توجه من بر روی محتوا و شعر تمامی آثار است تا مفهومی که مد نظر دارم را برسانم.

حقیقی ادامه داد: با وجود آن که تمامی موسیقی‌های من برای خوب کردن حال دیگران ساخته شده‌اند اما لزوما به این معنی نیست که من می‌توانم همواره در برابر سختی‌ها بایستم و اندوهگین نباشم. باید بگویم در زمان‌های سختی و بحرانی من نیز به خدا پناه می‌برم و به اندازه موسیقی‌هایم شاد نیستم.

وی افزود: بهترین واکنشی که در برابر قطعه موسیقی خود داشتم در رابطه با موسیقی «ریحانه» بود که برای دخترم خوانده بودم. در زمانی که این قطعه منتشر شد یکی از دوستانم به من گفت که به دلیل این موسیقی نام دختر خود را به ریحانه تغییر داده است.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با حسین حقیقی به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئوها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha