هشدار صریح "جهاد اسلامی" به صهیونیست ها؛ دیگر تحمل ضربات مقاومت را ندارید

دکتر "احمد المدلل" از رهبران جنبش جهاد اسلامی، بر آمادگی کامل مقاومت فلسطین برای نبردی جدید در دفاع از بیت المقدس تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،"المدلل"  گفت: نبرد سهمگین "شمشیر قدس"، هنوز در مقابل چشمان رژیم تندرو صهیونیستی و نیز در برابر دیدگان کشورهای ائتلاف شکننده و ضعیف با اسرائیل، زنده است.

وی تاکید کرد: "نفتالی بنت" نخست وزیر اسرائیل، مانند حیوان زخمی رفتار می کند [که در آستانه مرگ است] و علیرغم زیاده روی صهیونیست ها در جنایات خود علیه ملت فلسطین، چشم آنها بر "مقاومت " متمرکز است زیرا از صداقت نیروهای "مقاومت" در کارشان و پیشرفت کارشناسانش، کاملا آگاه هستند.

عضو ارشد جهاد اسلامی تاکید کرد: بنت می‌داند اگر جنایتی علیه فلسطینی‌ها مرتکب شود، ائتلافش پایان خواهد یافت.

المدلل گفت: ما پس از عملیات شمشیر قدس تاکید کردیم شمشیر قدس همچنان پرآوازه و بر سر زبانهاست زیرا ماموریت واقعی آن، دفاع از مسجد الاقصی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در مسجدالاقصی می گذرد، نبردی سخت در دفاع از تاریخ، جغرافیا و عقیده است و یکی از سخت ترین نبردهایی است که اشغالگران در رویارویی با مقاومت خواهند دید. بنت کاملا آگاه است جامعه صهیونیستی دیگر تحمل ضربات مقاومت را ندارد و مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی آغاز شده است.

منبع:العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha