استقرار ۶ تیم پلیس در پیست پیاده روی شهید چمران سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از استقرار ۶ تیم محسوس و نامحسوس پلیس با هدف افزایش احساس امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در هنگام ورزش در پیست پیاده روی شهید چمران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی با اشاره به حضور گسترده شهروندان برای انجام امور ورزشی در پیست پیاده روی شهید چمران، افزود: خدمات انتظامی پلیس سیرجان با هدف ایجاد بستری مساعد جهت انجام امور ورزشی شهروندان در این مکان افزایش یافت.


وی در این خصوص عنوان داشت: پوشش انتظامی و ترافیکی و کنترل تخلفات خودرو ها در اطراف پیست پیاده روی و بلوار شهید چمران و سید جمال الدین اسد آبادی با به کارگیری ۶ تیم محسوس و نامحسوس پلیس جهت تشدید برخورد با مخلان نظم و امنیت و خودرو های متخلف و حادثه ساز اجرا می شود.


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه، خاطر نشان کرد: یکی از معضلاتی که این روزها بیشتر در اطراف این پیست پیاده روی شهید چمران مشاهده می شود، انجام حرکات نمایشی و حادثه ساز توسط برخی افراد در انظار عمومی برای بروز هیجانات کاذب و خودنمایی است.


سرهنگ مرتضی امیر سبتکی تصریح کرد: در همین راستا پلیس سیرجان با تمام توان خود و همچنین با بهره گیری از دوربین های ثابت و سیار کنترل تخلف و گشت های محسوس و نامحسوس، نسبت به شناسایی مخلین نظم و امنیت و توقیف خودروهای دارای تخلفات حرکات نمایشی و اقدام جدی خواهد داشت و این افراد بنا به نوع تخلف در صورت مقصر بودن به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha