کشف کارگاه نگهداری و بسته بندی غیر مجاز مواد غذایی آرایشی بهداشتی و دارویی در شیراز

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از کشف یک محموله بزرگ مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی با بسته بندی های غیر مجاز و جعلی، با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)از فارس، دکتر "حمیدرضا قاسم پور" با اعلام این خبر گفت: با دقت و هوشیاری بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بازدید از یک کارگاه، به یک باب مغازه و یک منزل در پشت این کارگاه مشکوک، و در بازرسی های انجام شده یک محموله بزرگ مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی با بسته بندی های غیر مجاز و جعلی، با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف گردید.
رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، افزود: بعد از شناسایی کامل و محرز شدن تخلفات صورت گرفته با هماهنگی مراجع قضایی به همراه نماینده نیروی انتظامی به مکان یاد شده مراجعه و پس از توقیف کلیه مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی، دارویی و دستگاه های مربوطه، متخلفان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
مسوول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب نیز، در این باره گفت: متاسفامه در این مکان تخلف های زیادی انجام گرفته است، از جمله این تخلفات، امحاء تاریخ مصرف مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و درج تاریخ جدید توسط دستگاه تاریخ زن، تعویض قوطی و جعبه  تاریخ گذشته با جعبه جدید و درج تاریخ مصرف جدید روی آن و تعویض لیبل مواد غذایی و نصب لیبل تقلبی روی آنها و ارائه به بازار مصرف بوده است.
مهندس "محمدحسین کیانفر" به شهروندان توصیه کرد، جهت خرید مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی مورد نیاز به مکان های عرضه مواد غذایی و داروخانه های معتبر مراجعه نمایند و هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضاء مصرف، پروانه ساخت، آدرس محل تولید و سایر مشخصات توجه و دقت داشته باشند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی و موارد مشکوک، شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت (۱۹۰) ثبت و پیگیری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha