سارق "کش رو زن "طلا قبل از فرار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با حضور به موقع پلیس سارق "کش رو زن "یک طلافروشی که اقدام به سرقت ۲ دست سرویس طلا کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر اظهار داشت: یک سارق "کش رو زن" با مراجعه به یک باب مغازه طلا فروشی، دو دست سرویس طلا را از مغازه دار جهت تماشا تحویل و بلافاصله از محل فرار می کند، شهروندان که قصد دستگیری این متهم را داشتند وی را تعقیب می کنند، که سارق با یک قبضه سلاح کلت کمری قلابی به آنان حمله ور و آنها را تهدید می کند.

وی افزود: ماموران گشت پیاده کلانتری ۱۱ بازار با سرو صدای شهروندان بلا فاصله در محل حاضر و موفق شدند سارق را که در حال تهدید مردم بود و قصد فرار داشت، دستگیر کنند و دو دست سرویس طلا به ارزش  ۲ میلیارد ریال را  کشف و به مالباخته تحویل دهند.

فرمانده انتظامی کرمان بیان داشت: با طرح شکایت از سوی شاکی و تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ پورامینایی در پایان گفت: لازم است همه واحد های صنفی به ویژه طلا فروشان جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته باشند و ابتدا اطمینان حاصل کنند که آیا فرد مشتری قصد خرید این حجم بالای طلا را دارد وگرنه سرویس های گران قیمت خود را  به راحتی در اختیار مشتریان نگذارند و چنانچه به افرادی مشکوک بودند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha