وزش باد شدید در شرق و شمال‌شرق/بارش پرکنده در تهران،البرز، قزوین و زنجان

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده در تهران، البرز، قزوین و زنجان از وزش باد شدید در شرق و شمال‌شرق کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی ، تازه‌ترین وضعیت جوی را برای امروز سوم فروردین و روزهای آتی اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در نوار شمالی، شمال‌غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، بارش پراکنده رخ می‌دهد. فردا نیز با عبور امواجی از روی کشور در شمال‌غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین ارتفاعات زاگرس بارندگی پیش‌بینی شده است.

رفیعی ادامه داد: بارش‌ها روز جمعه در شمال‌غرب، غرب و ارتفاعات البرز، تداوم دارد. شنبه و یکشنبه در شمال‌غرب و غرب سواحل دریای خزر، بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

وی توضیح داد: امروز در شمال‌شرق و شرق کشور وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که در مناطق مستعد به شکل خیزش گردوخاک است. این شرایط برای فردا در بخش‌هایی از جنوب‌غرب، غرب و بتدریج در مرکز، شرق و شمال‌شرق و روز جمعه علاوه بر مناطق عنوان شده در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب‌شرق پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: فردا در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۵ درجه و برای پنجشنبه و جمعه در شمال‌شرق  دما بین ۸ تا ۱۲ درجه دمای هوای سرد می‌شود.

وی اعلام کرد: امروز دریای خزر و جمعه و شنبه آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم است. تهران نیز وزش باد شدید، رگبار باران و وزش باد شدید دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha