برگزیدگان بیت‌های منتظر در فرهنگ‌سرای علامه‌ فیض کاشانی تقدیر شدند

از برگزیدگان فراخوان منطقه‌ای شعر «بیت‌های منتظر» در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در شب شعر « بیت‌های منتظر» که با حضور سید محمدجواد شرافت یکی از شاعران آیینی کشور، شعرا، ادبا، اعضا انجمن‌های ادبی برگزار شد، از برگزیدگان فراخوان«بیت‌های منتظر» با موضوع مهدویت و انتظار  با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.
 
در این محفل ادبی علیرضا رجبعلی‌زاده، داوود رحیمی و سجاد آقایی‌قمصری که از سوی هیئت داوران متشکل از حسین باغشیخی، محمود شریفی و حسنا محمدزاده به عنوان نفرات برتر این فراخوان انتخاب و معرفی شده بودند، لوح تقدیر و هدیه خود را از محمدحسین واحدیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان دریافت کردند.

در این مراسم که با حضور مهدی نادعلی و حسین باغ شیخی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، علاوه بر اجرای موسیقی توسط  مهرداد شفیعی، محمد جهین، مهدی قنبری، یوسف نیکوکار، حسین باغ‌شیخی، محمود شریفی و حسنا محمدزاده به شعرخوانی پرداختند.

 فراخوان شعر « بیت‌های منتظر» با هدف جمع‌آوری اشعار با محوریت مهدویت و انتظار فرج منتشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha