۳۰  طرح فضای ورزشی در مناطق محروم مدارس ابتدایی زنجان ساخته می‌شود 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : ۱۰ سا لن ورزشی، ۱۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزش ساحلی با جهت دهی به مدارس ابتدایی در مناطق محروم با رویکرد پرداختن به جامعه دختران در سراسر استان زنجان  ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، علی اسماعیلی ظهر روز دوشنبه  در اولین همایش استانی جوان ،تحول، گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات کانون سهرودی با بیان اینکه امروزه باید از جوانانی که در دوران دفاع مقدس و انقلاب به حیاط طیبه عینیت بخشیدند به خوبی  یاد کنیم ، اظهار کرد: این جوانان با نثار جانشان  مسئولیت ما را در سنگر تعلیم و تربیت سنگین کردند.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بررسی و تعمیق در سند تحول آموزش و پروش، عنوان کرد: این نوع همایش ها به صورت فصلی و مستمر برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه یکی از مباحث لازم که باید در این خصوص پرداخته شود گفتممان سازی است بیان داشت :  خوشبختانه  تمامی معلمان جوان استان زنجان به سند تحول آموزش و پروش اشرافیت کامل  دارند، و این یک گام برای رسیدن به ماهیت اصلی سند تحول ،یعنی اجرای آن در مدارس نزدیک می شویم.

اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان جایگاه خوبی در اجرایی کردن سند تحول دارد، ابراز کرد: کارگاه ها و نشست های متععدی در در راستای تبیین سند تحول در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه قدم های خوبی برای سند آموزشی ۱۴۰۴ استان زنجان برداشته شده است، خاطر نشان کرد: استان زنجان در آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ صاحب سند آموزشی ویژه ای بر اساس سند تحول خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه امروز ما شما معلمان و جوانان را به عنوان پویاترین بخش سازمان تعلیم و تربیت می‌دانیم گفت : اگر قدرت جوانی ،تحلیل و تفکر شما در درون تعلیم و تربیت در استان و سطح ملی نباشد کاری را از پیش نخواهیم برد .

اسماعیلی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مورد خطاب قرار می‌دهد افزود :  برای بهره مندی توان و انرژی لازم است پردازشی به بیانه گام دوم انقلاب که چراغ راهی برای چله دوم است را داشته باشیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم، ابراز کرد: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، نفوذ جریان‌های معاند، و سبک زندگی از مسائل مهمی است که در بیانیه مطرح شده و باید مورد توجه معلمان جوان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با با اشاره به اعتبار  ۱۴ میلیارد تومانی از تخصیص یافته طرف معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برای استان زنجان، عنوان کرد: ۱۰  سالن ورزشی، ۱۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزش ساحلی با جهت دهی به مدارس ابتدایی با رویکرد پرداختن به جامعه دختران در سراسر استان زنجان  ساخته خواهد شد که منطبق با سند تحول بنیادین است.

اسماعیلی با اشاره به شعار "دولت محوری" دولت سیزدهم  بیان داشت : یکی از رویکرد های اصلی  ایجاد فضاهای ورزشی برای دانش آموزان در مناطق محروم است که در مسیر گفتمان عدالت محوری است .

خبرنگار : زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha