آمادگی مرزبانی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: همکاران ما در موضوعات خدمات دهی شامل امداد و نجات در دریا و در بحث کمک به مردم در امر تسهیل در تردد مسافران نوروزی از آمادگی لازم برخوردارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" در کار ویژه مرز استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم برای سیاحت به این استان سفر می کنند، از آمادگی مرزبانان برای خدمات دهی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: همکاران ما در موضوعات خدمات دهی شامل امداد و نجات در دریا و در بحث کمک به مردم در امر تسهیل در تردد سفرهای نوروزی از آمادگی لازم برخوردارند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان در دریا افزود: مرزبانان استان هرمزگان در سخت ترین شرایط جوی و شرجی بودن هوا در دریا و به دور از خانواده به امر کنترل مرزها مشغول هستند و این موضوع نیازمند بررسی و حمایت همه جانبه برای ساخت منازل مسکونی سازمانی و رفع دغدغه های آنان است.

وی با اشاره به کمک های شایان استانداری هرمزگان در احداث بناهای مرزی و تجهیز امکاناتی یگان ها اظهار داشت: قطعا این خدمات به فضل الهی در تأمین امنیت پایدار مرزهای استان موثر واقع خواهد شد.

سردار گودرزی از برگزاری یادواره شهدای مرزبانی استان هرمزگان خبر داد و گفت: این یادواره در بندر کوهستک و با حضور مرزنشینان، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده محترم شهدا برگزار خواهد شد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha