عزت و سربلندی اقتدار کشور به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان است

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت : امروزه عزت و سربلندی نظام و اقتدار کشور ما به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و ملت ایران است.

 به گزارش خبرگزاری سلامت سردار جهانبخش کرمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز شهدا  در جمع خبرنگاران با اظهار کرد: شهدا،ایثارگران، جانبازان ،رزمندگان ،آزادگان در یک کلمه ملت ایران و ملت سرافراز ایران در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی کشور امام زمان که مورد حمله تمام عیار جهبه استکبار قرار گرفته بود برای نابودی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود.

وی تصریح کرد: در این شرایط شهدا و ایثارگران با بصیرت دینی و اعتقادی ،سیاسی وارد صحنه دفاع مقدس شدند و هشت سال این ملت با مجاهدت ،فداکاری ،ایثار در مقابل جبهه استکبار ایستادند  و از این امتحان الهی سرفراز از میدان بیرون آمدند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که در عصر حضرت رسول الله هم از این ملت نبود بیان داشت: امروز سربلندی نظام و اقتدار کشور ما به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و ملت ایران است.

سردار کرمی با بیان اینکه مردم ما در طول  ۴۳ سال راست قامت در مقابل همه تهدیدات تحریم‌ها فشار ها ایستادگی کردند افزود :  مردم با این ایستادگی  همیشه دشمن را وادار به شکست کردند و  توطئه‌های دشمنان اسلام را به ویژه در راس آن ها  آمریکایی‌ها و صهیونیست هارا خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز ۲۲ اسفند روز شهید است و درود می فرستیم به ارواح مقدس شهدا ،شهدای گرانقدر کشور و استان ما که در راس آن ها سردار شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقتدار موشکی شهید بزرگوار طهرانی‌مقدم شهید بزرگوار  صیاد شیرازی و ...دست همه خانواده‌های شهدا را می‌بوسیم خاطرنشان کرد: خانواده شهدا عزت ما هستند این خانواده شهدا لشکرهای شکست ناپذیر انقلاب اسلامی هستند و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

خبرنگار : زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha