توزیع کالاهای اساسی به صورت اینترنتی در کرمان آغاز شد

مدیر تعاون روستایی استان کرمان از توزیع اینترنتی کالاهای تنظیم بازاری در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ پرویز رئیسی گفت: در پی راه اندازی سامانه بازارگام در کشور و توزیع اینترنتی کالا، در استان کرمان نیز همزمان با سراسر کشور این سامانه راه اندازی شد؛ اما نماینده معرفی شده از طرف این سامانه شرایط لازم برای راه اندازی این کار را نداشت و علیرغم اینکه در چندین مورد به وی مهلت داده شد، اما نتوانست مدرکی دال بر توانمندی در این امر ارائه کند.

وی افزود: در پی واجد شرایط نبودن نماینده معرفی شده، از بین شرکتهای واجد شرایط در استان کرمان، چندین شرکت معرفی شدند که جهت انجام قرارداد با آنها، ابتدا به بررسی سوابق و مستندات مدارک‌ شان پرداخته شد و از بین این شرکت ها، تنها شرکت ژین مارکت https://www.zhinmarket.com موفق شد نظر مساعد اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار استان و قرارگاه امنیت غذایی را جلب و توزیع اینترنتی اجناس را آغاز کند.

بنابر اعلام معاونت بازرگانی مدیریت تعاون روستایی استان کرمان، توزیع اینترنتی و هوشمند کالاهای اساسی شامل اقلام: مرغ منجمد، گوشت منجمد، برنج هندی و تایلندی در سامانه ی اینترنتی با برند ژین مارکت از روز شنبه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ به مدت دو روز به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد و از سوم اسفند ماه رسما به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

به گفته رئیسی این سامانه در حال حاضر فقط در شهر کرمان فعال است و در قبال خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد و دریافت هر گونه وجه اضافی از مشتریان ممنوع می باشد. و تنها وجه جنس خریداری شده به صورت اینترنتی یا نقدی بعد از دریافت کالا دریافت می‌شود. ارسال کالاهای تنظیم بازار درب منازل نیز به صورت رایگان است.

لازم به ذکر است؛ متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد ملی خود نسبت به ثبت‌ نام در این سامانه و تهیه سهمیه ی اقلام خود به قیمت دولتی اقدام کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha