یک کشته و مصدوم در تصادف محور کرمان_ کوهپایه

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی کرمان از تصادف دو دستگاه وانت و کامیون در محور کرمان_ کوهپایه و کشته و مجروح شدن ۲ نفر از سرنشینان این دو خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا میرزایی در تشریح جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه وانت با کامیون در محور کرمان_ کوهپایه گفت: در ساعت ١٨ و ١۵ دقیقه دیروز از وقوع یک تصادف در کیلومتر ١٠ محور کرمان  _ کوهپایه مطلع شدیم که با توجه به دریافت گزارشات مبنی بر شدت حادثه، بلافاصله تیم های اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌ نشانی کرمان از ایستگاه شماره ۶ در محل حادثه حاضر شدند.

به گفته وی در این حادثه، ۲ دستگاه خودروی وانت و کامیون به‌ شدت با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان وانت که ۲ نفر زن و مرد میانسال بودند، در خودرو محبوس شده بودند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: آتش‌ نشانان ضمن تثبیت صحنه بلافاصله و بدون اتلاف وقت به خروج سرنشینان محبوس در خودروی وانت اقدام کردند.

میرزایی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه، یک نفر از سرنشینان خودروی وانت مزدا فوت در دم فوت کرده بود و یک سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شده بود که با تلاش آتش‌ نشانان، هر دو نفر از خودرو خارج و مصدوم حادثه دیده نیز سریعا از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی گفت: آتش‌ نشانان با انجام اقدامات پیشگیرانه و ایمنی، از حریق احتمالی خودروهای اطراف در جاده جلوگیری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha