امنیت بالاترین و ارزشمندترین سرمایه در جامعه است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امنیت بالاترین و ارزشمندترین سرمایه در هر جامعه است و اگر امنیت نباشد رشد و پیشرفت در حوزه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاصل نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس،  سردار "حسین اشتری" در نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در غرب استان تهران، اظهار داشت: الحمدلله به برکت خون شهدا، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تلاش همکاران عزیز، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین و ارزشمندترین سرمایه در هر جامعه است، افزود: اگر امنیت نباشد، رشد و پیشرفت در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاصل نخواهد شد.

عالی ترین مقام ارشد انتظامی در بخش دیگر از سخنان خود به جرایم مهمی مانند سرقت و قاچاق مواد مخدر اشاره و اظهار داشت: پلیس به صورت جدی به مقابله با اینگونه جرایم پرداخته است.

سردار اشتری در ادامه به تغییر ساختار جدید فرماندهی کل انتظامی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره و تصریح کرد: ابلاغ ساختار جدید از سوی رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی تغییر شگرفی در فرماندهی انتظامی کل کشور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت برای عموم مردم است، خاطرنشان کرد: پلیس یکی از سازمان هایی است که کلیه خدمات ارائه شده از سوی آن، فقط برای مردم می باشد.

سردار اشتری در پایان از زحمات شبانه روزی و بی وقفه سردار ظهیری و همکاران خود در غرب استان تهران قدردانی کرد و گفت: با پشتیبانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تلاش مجاهدانه همکاران خدوم انتظامی ان شاء الله بتوانیم بیش از پیش شاهد امنیت پایدار در غرب استان تهران باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha