توان نیروهای مسلح باعث دشمن هراسی است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توان صنعت دفاعی کشور گفت: قدرت، ظرفیت و توان نیروهای مسلح باعث دشمن هراسی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در آیین الحاق تجهیزات به یگان های عملیاتی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فرماندهی مرزبانی انتظامی، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی) اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و همرزمانش را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با عزت و سلامتی داریم.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام الله فجر خاطرنشان کرد: فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی داشته و تبریک عرض می کنم و ان شاءالله در گام دوم انقلاب شاهد تعالی و رشد روزافزون کشور خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای کشور طی این چهل و سه سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد: هر کجا که بر مبنای تدابیر و منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حرکت کردیم شاهد پیشرفت های بزرگ و شگرف بودیم و رمز پیروزی در تبعیت محض از رهبری است.

وی با اشاره به پیشرفت صنعت دفاعی کشور خاطر نشان کرد: قدرت، ظرفیت و توان دفاعی کشور دشمن هراسی ایجاد کرده و باعث اقتدار و افتخار کشور و ملت است.

سردار اشتری افزود: لازم است که این توان در همه عرصه ها به وجود بیاید هر چند که امروز در حوزه های علمی، پزشکی، فناوری  و ... شاهد پیشرفت و تعالی هستیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت های پلیس تاکید کرد: باید متناسب با تنوع و گستردگی ماموریت ها، تجهیز شویم.

 قدردانی از اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی انتظامی

سردار اشتری با قدردانی از حمایت های ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع ادامه داد: الحاق تجهیزات بروز به یگان های عملیاتی از اقدامات شایسته و مطلوبی است که به همت معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شاهدیم. اما به وضع موجود قائل نیستیم و لازم است که این تزریق تجهیزات مستمر باشد.

وی با بیان اینکه نیازمندی ها را متناسب با تنوع و گستردگی ماموریتی احصاء کرده ایم خاطرنشان کرد: ان شاءالله در برنامه 1401 و برنامه پنج ساله هفتم توسعه این نیازمندی های ماموریتی و عملیاتی ما بیش از گذشته تامین شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر لزوم صیانت از اموال بیت المال و نگهداشت امکانات خاطرنشان کرد: بایستی فرهنگ توجه به عمر انقلابی امکانات و تجهیزات را توسعه دهیم.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه صیانت از سلامت همکارانم را در اولویت می دانم، بیان کرد: تخصیص تجهیزات و امکانات به روز می تواند در کاهش خسارات انسانی موثر باشد.

گفتنی است پیش از سخنان سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، سردار "رضا فریبا" معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی کشور گزارشی از روند الحاق تجهیزات به یگان های عملیاتی ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha