مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت و بنابر پیشنهاد شورایعالی سازمان انتقال خون، دکتر مصطفی جمالی به عنوان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، براساس پیشنهاد شورایعالی سازمان انتقال خون و همچنین تایید و ابلاغ حکم توسط دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر مصطفی جمالی به عنوان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد.
در حکم انتصاب مدیرعامل سازمان انتقال خون آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید تا با استعانت از پروردگار متعال، حمایت و پشتیبانی از دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با بهره گیری از مشارکت کلیه صاحب نظران در انجام این رسالت خطیر و  اعتلای روزافزون آن مجموعه اهتمام لازم را به عمل آورید.
گفتنی است، دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از چهره های خوشنام در حوزه طب انتقال خون است که در سوابق علمی ایشان، فارغ‌التحصیلی رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین فارغ‌التحصیلی تخصص آسیب‌شناسی تشریحی و بالینی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به چشم می خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha