برگزاری وبینار «افسردگی در افراد مبتلا به سرطان»

به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان، با همکاری اداره سلامت امور اجتماعی فرهنگی منطقه 17، وبینار تخصصی آموزشی افسردگی در افراد مبتلا به سرطان برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 17، «علیمحمد متولیان» معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری دارالشهدای تهران با اشاره به هفته ملی مبارزه با سرطان گفت: همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان که از 8 الی 15 بهمن ماه است،خدمات سلامت محور به بانوان منطقه ارائه می شود.
وی افزود: با توجه به سهم و جایگاه ویژه شهرداری تهران در آموزش و ارتقاء سطح سلامت شهروندان و همچنین وجود ظرفیت های ویژه ای همچون کانون های اجتماع محور ، خانه های سلامت و اداره سلامت منطقه، طبق سنوات گذشته فعالیت های ویژه ای در سطح منطقه برگزار خواهد شد.
متولیان به خدمات سلامت محور به بانوان منطقه در روزهای مدکور اشاره و تصریح کرد: به همین مناسبت اداره سلامت امور اجتماعی فرهنگی منطقه، وبینار تخصصی- آموزشی «افسردگی در افراد مبتلا به سرطان» را در روز شنبه 16 بهمن ماه برگزار می کند که این وبینار توسط وکیل نژاد روانشناس بالینی انجام خواهد شد.
وی گفت:علاقه مندان می توانند پخش زنده این وبینار را از طریق آدرس اینستاگرام @shahrdari17_salamat مشاهده کنند.
معاون امور اجتماعی فرهنگی اظهار کرد: در همین راستا با مشارکت پایگاه ها و مراکز بهداشت، میزهای خدمت سلامت برگزار می شود. همچنین با همکاری پایگاه بهداشت شاه آبادی مشاوره و غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان انجام می شود. همچنین
برنامه های دیگری چون عیادت و دلجویی از بیماران مبتلا به سرطان با همکاری مراکز بهداشت منطقه انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha