۲۳۰ نفر آسیب دیده سیل در آذربایجان غربی امداد رسانی شدند

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده اظهارداشت: براساس اعلام ستاد مدیریت بحران و هشدار هواشناسی، تمامی کارکنان و دستگاه‌های خودرویی و امداد و نجات شعب جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی به حالت آماده باش در آمدند.

وی ادامه داد: آمادگی لازم برای حضور و خدمات رسانی به آسیب دیدگان احتمالی حوادث در بخش‌های مختلف این جمعیت با بهره‌گیری از تجهیزات سبک، نیمه سنگین و سنگین امداد و نجات، و خودروهای سبک و سنگین وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی  افزود: در این بارش‌ها ۱۰ روستا در ۲ شهرستان چالدران و چایپاره درگیر سیلاب و آبگرفتگی شدند.

جعفرزاده افزود: همچنین ۲۲ دستگاه چادر امدادی، ۹۰ تخته موکت، ۳۴۴ تخته پتو  و اقلام معیشتی مورد نیاز از قبیل ۱۵ کیلوگرم برنج، ۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۳۴ ثوب البسه به جمعا به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۶۲۸ هزار ریال در بین خانواده‌های آسیب دیده در این مدت توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه ۱۹ تیم  عملیاتی به تعداد ۷۱نفر نجاتگر با بکارگیری ۱۱ دستگاه خودرو  به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی  گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان تا خروج سامانه بارشی از استان در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز به مردم آسیب دیده ارائه خدمات کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha