کد خبر: 124486-2
۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴
بخش خصوصی رقیب دانشگاه علوم پزشکی نیست!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت، هرساله به مناسبت روز خبرنگار ادارات و نهاد هایی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری و ... با برگزاری مراسم از خبرنگاران خبرگزاریها، پایگاه های خبری، روزنامه ها و نشریات، تقدیر و تشکر به عمل می آورند.

اما امسال بیمارستان میلاد شهرستان لاهیجان که در این چند ساله تعامل خوبی با رسانه ها دارد، در آستانه روز خبرنگار نسبت به دیگران پیش دستی کرده و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه را دعوت و در نشستی صمیمی با دکتر سعید صباحی رئیس جوان بیمارستان میلاد، از اهالی رسانه شهرستان لاهیجان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دکتر سعید صباحی در این مراسم که دكتر ميرهادي جلالي مدير داخلي و دکتر مسعود فلاح شجاعی مدیر امور مالی بیمارستان هم حضور داشتند، خبرنگاری را شغل حساسی  قلمداد کرده و اظهار کرد: بیمارستان میلاد از روز آغاز مسئولیت بنده تعامل خوبی با خبرنگاران داشته، امیدواریم روز به روز روابط محکم تری با خبرنگاران استان و خارج استان برقرار کنیم.

رئیس بیمارستان میلاد در باره فعالیت های بیمارستان میلاد در مبارزه با کووید 19 گفت: کرونا به صورت رسمی از ۳۰ بهمن پا به کشور ما گذاشت و در دو سه روز اول ما اولین شهیده(نرجس خانعلی زاده) راه خدمت را فدای درمان کردیم . اما متاسفانه نمی دانستیم کرونا خیلی زودتر وارد کشور شده است .

ما از آذر و دی ماه بیماران مشابه داشتیم و بعدها متوجه شدیم همه آنها کرونا داشته اند و  کادر درمانی ما بدون وسایل حفاظت شخصی در حال درمان بودیم و بسیاری از عزیزان ما به همین دلیل مبتلا شدند.

وی در ادامه افزود: از ۳۰ بهمن هزینه سنگینی برای آسیب ندیدن پرسنل متحمل شدیم و دولت در این مسیر هیچ کمکی به بخش خصوصی نکرد به جز مهندس میرغضنفری که همیشه یاور ما بود و در بحبوحه کرونا امکان راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان را فراهم نمود و ما با رسالت پزشکی که بر دوش داشتیم بدون نگاه به منافع مالی تا اردیبهشت درب بیمارستان را به سوی تمام بیماران باز گذاشتیم.اما بعد فروکش کردن بیماری تصمیم گرفتیم از پذیرفتن بیماران کرونایی خودداری کنیم چون بخش دولتی توان کاور کردن را داشت و اگر خدای نکرده باز ویروس از کنترل خارج شود بخش هایی از بیمارستان را در اختیار بیماران کووید قرار خواهیم داد. اما در حال حاضر هیچ گونه پذیرش بیمار کرونایی حتی مشکوک نداریم . ما امیدوارم با رعایت پروتکلها توسط مردم‌ کشورمان از شر این ویروس نجات یابیم.

سعید صباحی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان در ادامه ضمن گلایه از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: بخش خصوصی رقیب دانشگاه علوم پزشکی نیست که با وعده های استخدام و قرارداد یکساله در زمان کرونا کادر درمانی را از بخش خصوصی به بخش دولتی انتقال دادند و بنده از دانشگاه علوم پزشکی گله دارم. از مطالبات مالی بخش کرونا در استان گیلان هم، مبلغی به بیمارستان میلاد نرسید!

وی در ادامه گفت :با توجه به افزایش قیمت دلار از سال بهره برداری بیمارستان (سال۹۶) تا کنون روند تجهیز بیمارستان به کندی پیش رفت و در حال برطرف کردن این کمبودها هستیم که انشالله تا آخر سال ۹۹ بیمارستان فوق تخصصی میلاد با ظرفیت کامل به مردم خدمت خواهد کرد‌ و در صدد هستیم بخش های «آنژیوگرافی» و «آنژیوپلاستی» افتتاح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha