به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان درباره دستور رئیس جمهور برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‌ها از تاریخ 15 شهریورماه، عنوان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی پیش از شیوع ویروس کرونا هم مطرح بود و عقب ماندگی‌ها آموزشی موجب شد که در این باره تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر اقدامی در راستای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد، تصریح کرد: جان و سلامت دانشجویان، دانش آموزان، معلمان و اساتید و کادر دانشگاهی مهم‌ترین مسئله برای ما است.

وی با تأکید بر اینکه عقب ماندگی‌ها از تقویم آموزشی قطعا نیاز به جبران دارد، گفت: بر همین اساس از وزرای آموزش و پرورش و علوم در نخستین نشست کمیسیون آموزش  دعوت به عمل خواهد آمد تا درباره برنامه‌های خود در رابطه با جبران تقویم آموزشی کشور گزارش ارائه کنند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیاز به بررسی‌ کارشناسی دارد، گفت: مجلس زمانی در این تصمیم مداخله خواهد کرد که تصمیمات در این زمینه به حوزه آموزش کشور، لطمه وارد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha