کد خبر: 11-تن-روغن-احتکار-شده-در-رشت
۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس،  سردار "عزیزاله ملکی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای شناسایی و برخورد با محتکران مواد غذایی و مورد نیاز مردم، در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهر رشت، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، 3 انبار احتکار روغن را در شهر رشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

وی از کشف 11 تن روغن خوراکی احتکار شده در بازرسی از این 3 انبار خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه 3 متهم 41، 45 و 56 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند اذعان داشت: با دستور مقام قضائی روغن‌ها با قیمت مصوب دولتی بین اقشار مختلف مردم توزیع شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران اشاره کرد و از شهروندان خواست، هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha