کد خبر: ۷۵-واحد-خونی-در-شهرستان-بشرویه-اهدا-شد
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷
۷۵ واحد خونی در شهرستان بشرویه اهدا شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، علی رمضانیان مقدم با اشاره به اهمیت توجه به بیماران نیاز خونی در روزهای کرونایی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی و تسکین آلام بشری به ویژه بیماران نیاز خونی، پویش شکرانه سلامت همانند دیگر نقاط استان در بشرویه اجرایی شده است.

وی ادامه داد: توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تامین پلاسمای مورد نیاز بیماران از جمله اهداف اجرای این پویش است.

وی بیان کرد: به دنبال اجرای پویش شکرانه سلامت، ۸۵ نفر از علاقه مندان و داوطلبان برای شرکت در این امر خداپسندانه به مرکز خونگیری مستقر در جمعیت هلال احمر بشرویه مراجعه کردند.

رمضانیان مقدم ادامه داد: از این تعداد ۷۵ نفر موفق به اهدای خون خود شده که گامی ارزنده در راستای کمک به هم نوعان بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه اظهار کرد: جوانان هلال احمر همچون دیگر فعالیت های بشردوستانه، در اهدای خون به منظور کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن پیش قدم بودند.

وی خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم به ویژه اعضای داوطلب هلال احمر در امر اهدای خون و پلاسما شد و گفت: در شرایط پیش رو اهدای خون و پلاسما خون یکی از مصادیق امر به معروف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha