کد خبر: ۷۴-پروژه-در-لیست-مجوزهای-بی-نام-قابل-پذ
۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۰۹
۷۴ پروژه در لیست مجوزهای بی نام/ قابل پذیرش نبودن بی اشتیاقی برخی مدیران به کار

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد علی شجاعی در این شورا تنها راه نجات و پیشرفت استان را در گرو حمایت از بخش خصوصی دانست و افزود: مدیران باید با پهن کردن فرش قرمز برای تمام سرمایه گذاران از بخش خصوصی حمایت کنند. وی اظهار داشت: نگاه ما حمایت از بخش خصوصی است و نداشتن این نگاه عدم پیشرفت استان را در پی خواهد داشت.

شجاعی خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا دولت‌ها کشور را آباد نکردند بلکه بخش خصوصی موجب ایجاد اشتغال و درآمد شده است و اگر ما به سمت حمایت از بخش خصوصی نرویم آبادانی هم به سراغ ما نمی‌آید. شجاعی تصریح کرد: ۷۴ پروژه متناسب با مزیت های نسبی و توجیه های فنی و اقتصادی و بدون هیچ مشکلی و با صادر شدن تمام موافقت نامه های اصولی بدون قید و شرط تا ۳۰ فروردین باید به دو زبان فارسی و انگلیسی در سامانه مرکز خدمات سرمایه گذاری و پرتال استانداری ثبت شود.

استاندار خراسان شمالی افزود:اطلاعات کامل پروژه ها در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرند که البته تمام پروژه‌های نیمه تمام بخش خصوصی و دولتی که قابلیت واگذاری دارند نیز به این لیست اضافه می شوند .

محمد علی شجاعی در خصوص کار نکردن برخی از مدیران نیز اظهار داشت: بی اهمیت جلوه دادن جلسات از سوی برخی مدیران قابل توجیه نیست زیرا این افراد همان کسانی هستند که قبل از اخذ پست مبادرت به هر کاری می کنند تا مدیر شوند ولی بعد از به دست آوردن پست بی‌انگیزگی کامل برای کار نکردن را دارند. گفتنی است در پایان این شورا با حضور استاندار ، حکم عباس کاظمی مشاور اقتصادی دکتر شجاعی اعطا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha