کد خبر: ۴-دفتر-سرپرستی-خبرگزاری-سلامت-در-استان-2
۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سید جواد سلیمانی با بیان این مطلب گفت: این خبرگزاری از سال 89 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است. وی با اشاره به اینکه این خبرگزاری از ابتدای فعالیت خود تاکنون هیچگونه مجوز سرپرستی دفاتر استانی صادر نکرده است، گفت: در دوماه گذشته در استان های گلستان، زنجان، خراسان جنوبی و کردستان، پس از پایش و بررسی افراد واجد شرایط، برای هر استان نماینده معرفی و مجوز سرپرستی دفاتر استانی صادر کرده است .

طبنا بیش از گذشته و با رویکردی نوین در کنار مردم خواهد بود

سردبیر خبرگزاری سلامت با تأکید بر اهمیت ویژه وجود این دفاتر در سطوح استانی تصریح کرد: آغاز به کار این دفاتر می تواند بستر مناسبی برای حضوری موثر در جهت ارتقاءسطح فرهنگ،بیان و ترویج مباحث آموزشی، علمی، پزشکی و بهداشتی بیشتری در جامعه شود. سلیمانی افزود: در همین راستا بزودی دفاتر استانی استان های مازندران، خراسان رضوی و کرمان نیز مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد. وی با بیان اینکه پس از تجهیز این دفاتر و آماده شدن زیرساخت های لازم ، سرپرستی استانها با حضور خانواده های معزز شهدای مدافعین سلامت و مسئولین استانی و شهرستان افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارتباط موثر و هدفمند با دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی به منظور پوشش خبری فعالیت های آنان در جهت رفع مشکلات مردم، بیان مطالبات به حق و انتقادات مردمی، حضور در جمع اصناف مختلف به منظور بررسی و شناسایی نقاط ضعف و تنگناهای موجود در مشاغل و پیگیری برای حل آنان از مهمترین اهداف وجود این دفاتر در استان هاست.

رویکرد طبنا به زودی تغییر می کند

سردبیرخبرگزاری سلامت با تشریح ابعاد و شیوه های به روز و بدیع اطلاع رسانی، خبرگزاری سلامت را یکی از مجموعه های خبری دانست که به زودی دستخوش تغییرات بنیادین در شیوه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در فضای رسانه ای کشور خواهد شد. سلیمانی با تأکید بر اینکه خبرگزاری سلامت به عنوان اولین و تنها خبرگزاری رسمی کشور در حوزه سلامت باید در کنار رسالت اطلاع سانی خویش، به نهادینه کردن موضوعات و هنجارهای فرهنگی، بهداشتی و سلامت در ابعاد مختلف و گسترده نیز به ایفای نقش بپردازد، خاطر نشان کرد: برنامه های بسیار جامع و مطالعه شده ای در این خصوص تدوین و آمده اجراست که بزودی رونمایی خواهند شد و جامعه اثرات بسیار مثبت آن را خواهد دید. وی در پایان با تقدیر از سرپرستان دفاتر استانی و خبرنگارانی که این مجموعه را در سراسر کشور به صورت داوطلبانه و افتخاری همراهی می کنند، عشق و علاقه خدمت به مردم را تنها انگیزه آنان دانست و افزود: انتظار می رود مسئولین نیز همچون گذشته همکاری لازم در جهت گسترش شفافیت کاری و حضور در جامعه را با خبرنگاران داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha