کد خبر: ۴۸۷-هزار-نفر-در-طرح-آمران-سلامت-هلال-احم
۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
۴۸۷ هزار نفر در طرح آمران سلامت هلال احمر استان تهران خدمات دریافت کردند

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: با نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به مسولان ستاد ملی کرونا و همچنین تأکید رئیس جمعیت هلال احمر، طرح آمران سلامت از پنجم آبان ماه آغاز و تا ۱۵ آبان ماه ادامه داشت.

وی افزود: در این طرح ۴ هزار و ۶۷۵ نفر از جوانان و داوطلبان هلال احمر در سطح استان تهران، به دلیل شیوع ویروس کرونا، در ۱۶۰ پایگاه موقت مستقر در سطح شهرها، خدمات خود را به هم وطنان ارائه دادند.

فتحی بیان کرد: در طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر استان تهران، ۴۸۷ هزار و ۸۹۹ نفر از هموطنان جزو بهره وران بودند و جوانان و داوطلبان هلال احمر ضمن آموزش رعایت نکات بهداشتی، به افرادی که فاقد ماسک و مواد ضد عفونی کننده بودند، خدمات خود را ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: ۶۷ هزار و ۳۱۱ ماسک و حدود ۶۲۹ لیتر مایع ضدعفونی کننده در این طرح به هموطنان اهدا شد.

وی ضمن تشکر از فعالان این طرح خاطر نشان کرد: خیران و هم وطنان مانند همیشه یار جمعیت هلال احمر در طرح آمران سلامت بودند و در نهایت، ۴۴۳ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال میزان کمک های مردمی در استان تهران برای پیشبرد هرچه بهتر این طرح بود.

وی در پایان افزود: جای دارد از کلیه داوطلبان و جوانان و همچنین خیرین پشتیبان اجرای این طرح، تشکر و قدردانی نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha