کد خبر: ۴۰۰-تن-زباله-از-حاشيه-جاده‌هاي-استان-م
۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸
۴۰۰ تن زباله از حاشيه جاده‌هاي استان مركزي جمع‌آوري شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سیدعلی آقازاده افزود: پاکسازی جاده‌های استان از زباله کار بزرگ و ارزشمندی است که ماندگار باقی خواهد ماند و باید انجام آن مستمر ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: این فعالیت فرهنگی باید به صورت دائمی در بین آحاد جامعه نهادینه شود و اعتبار آن نیز از سرجمع اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

استاندار مرکزی گفت: جمع آوری زباله‌های حاشیه جاده‌های استان برای سلامت مردم و حفظ محیط زیست ضروری است.

آقازاده افزود: ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار برای پاکسازی جاده‌های استان با مشارکت استانداری، خیران، محیط زیست و شرکت برق صرف شده است.

وی اظهار داشت: طرح پاکسازی حاشیه جاده‌های استان از زباله باید در برنامه زمانبدی به صورت فصلی و با مشارکت همه جانبه ادامه داشته باشد.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: تحت پوشش قراردادن ۶ هزار و ۲۰۰ کودک یتیم استان در طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، اولویت نخست خیران کارمند باشد و در ادامه سایر کودکان محسنین زیرپوشش طرح قرار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۳۶ هزار کارمند رسمی و غیررسمی در استان وجود دارد که پنج هزار نفر از آنان در طرح کمک به ایتام مشارکت دارند.

مجید مومنی افزود: میانگین پرداختی کمیته امداد امام خمینی(ره) به هر فرزند یتیم تحت پوشش در هر ماه ۴۴۰ هزار تومان و برای هر فرزند محسنین ۱۹۰ هزار تومان است. وی اظهار داشت: یک هزار و ۹۰۴ یتیم و ۴ هزار و ۳۰۳ فرزند محسنین در استان مرکزی وجود دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: هر کارمند در استان می‌تواند با پرداخت هر ماه ۱۰ هزار تومان در طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی مشارکت داشته باشند.

در این نشست برنامه‌های هفته ملی کودک اعلام و از تلاش جمعی از فعالان حوزه جم‌ع آوری زباله در حاشیه جاده‌های استان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha