کد خبر: ۳۰۰-نیروی-عملیاتی-هلال-احمر-استان-تهرا
۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۲
۳۰۰ نیروی عملیاتی هلال احمر استان تهران آماده خدمت رسانی به هموطنان در زمستان

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و همچنین بارش برف و باران در مناطق مختلف از جمله مناطق کوهستانی استان تهران، مدیر عامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با حضور در آبعلی، از امکانات و تجهیزات تیم های عملیاتی واکنش سریع استان و هلال احمر شهرستان دماوند برای مقابله با حوادث و بلایا در فصل زمستان، بازدید کردند.

شاهین فتحی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای آمادگی بیشتر برای حوادث و سوانح مختلف به خصوص در فصل زمستان، هم راستا با سایر نهادها و دستگاه های خدمت رسان دیگر، جمعیت هلال احمر هم در آماده باش کامل برای خدمات رسانی به هموطنان در آذر ماه و همچنین فصل زمستان قرار دارد.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ نیروی عملیاتی در ۳۰ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در سطح استان تهران به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی در آذر ماه و فصل زمستان خواهند بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: تمامی نیروهای عملیاتی به صورت شبانه روزی در پایگاه ها حضور دارند تا در کمترین زمان ممکن، بهترین و سریع ترین خدمات را در زمان وقوع حوادث و سوانح مختلف به هموطنان ارائه دهند.

فتحی ادامه داد: دوره های بازآموزی متفاوتی را برای نیروهای عملیاتی کادر و داوطلب برگزار کردیم و با تعاملی که با سایر دستگاه ها و ارگان های امدادی و خدماتی داریم، آمادگی کامل برای عملیات در حوادث به خصوص در فصل زمستان را داریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تاکید کرد: هم وطنان می توانند جهت دریافت خدمات امدادی در صورت وقوع حادثه در جاده ها و کوهستان ها، با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha