کد خبر: ۳هزار-تن-قیر-برای-جاده-زیرآب-اختصاص-یاف
۲۳ دی ۱۳۹۹، ۸:۴۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  خبرگزاری خانه ملت،  علیرضاسلیمی در نشست مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی که با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرهای محلات و نیم ور برگزار شد،  گفت:۳هزار تن قیر برای جاده زیراب اختصاص یافت و بنا شده حدود ۱۲ کیلومتر از این مسیر تا پایان سال زیر ترافیک برود که امیدوارم این موضوع تحقق یابد.

 نماینده مردم محلات و دلیجان  در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:شهر نیم ور کمربندی ندارد و عبور و مرور از داخل شهر صورت می گیرد؛ در بازدید وزیر راه و شهرسازی از منطقه نیز این موضوع مورد تاکید قرار گرفت.

 وی ادامه داد:برای کمربندی شهر نیم ور و پروژه تعریض بلوار آیت الله غفاری زمین معوض اختصاص دهید.

سلیمی افزود :مشکل اختصاص زمین برای احداث پارک بانوان نیز حل شود تا شهرداری بتواند نسبت به احداث پارک بانوان اقدام کند.

نماینده مردم محلات  در مجلس تصریح کرد:با توجه به اینکه محلات قطب تریکوی منطقه بوده؛ درخواست داریم یک زمین برای احداث شهرک تریکوی محلات اختصاص یابد.

 وی ادامه داد:برای رفع مشکل اسناد خانه های اهالی کوی حجت چندین جلسه با وزیر  برگزار شد و مدیر کل وقت و فعلی نیز دستور مساعد دادند و اسناد حدود ۸۰ خانه مسکونی آماده شده که بسیار تشکر می کنم و درخواست دارم تکلیف اسناد سایر خانه ها نیز مشخص شود و مشکل رفع شود.

 نماینده مردم محلات  ودلیجان در مجلس یادآورشد: آسفالت محوطه مسکن مهر محلات را نیز اداره راه و شهرسازی و نیز شهرداری محلات هر دو نهاد با یکدیگر کمک و همکاری کنند تا مشکل آن رفع گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha