کد خبر: ۲۹-مرکز-خدمات-جامع-سلامت-ارائه-دهنده-خد
۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محمد درخشان با بیان اینکه از این تعداد ۱۹ مرکز در شهرستان ها فعال است خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری به ویژه در مشهد، احتمال افزایش این مراکز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این مراکز خدمات، ویزیت پزشک، دریافت تست و داروی کلروکین به بیماران و یا افراد مشکوک به کووید-۱۹ ارائه می شود خاطر نشان کرد: در این مراکز تست های جمع آوری شده به آزمایشگاه های سلولی مولکولی ارسال و پس از دریافت نتیجه بیماران زیر پوشش خدمات مراقبتی قرار می گیرند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۶۰۰ تست روزانه از مراجعین دریافت می شود که نتیجه حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد  از این تعداد مثبت است تصریح کرد: بیماران در صورت نیاز به مراکز سطح دو و سه برای دریافت خدمات تصویر برداری و یا بستری ارجاع داده می شوند.

دکتر درخشان تاکید کرد: در حال حاضر افراد می توانند به تمامی مراکز خدمات جامع سلامت برای بررسی وضعیت سلامتی خود مراجعه نمایند و در صورت نیاز به تست کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت ویژه ارجاع داده می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha