کد خبر: ۲۹-آبان؛-روز-بدون-حادثه-در-جاده‌های-اص
۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی خضری در خصوص اقدام مشترک دستگاه هاي امدادي و انتظامي روز بدون حادثه که ۲۹ آبان‌ماه در سطح راه‌هاي استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با همکاري مردم و تمام دستگاه‌هاي امدادي و انتظامي، اجراي اين طرح در تقويم استان اصفهان به‌عنوان پايلوت کشور ثبت شد.

مهدي خضري افزود: در اين طرح بيش از ۱۰۰۰ نفر از نيروهاي امدادي و انتظامي با ۲۵۱ دستگاه ماشين‌آلات در جاده‌هاي استان يا مرکز ديسپاچينگ و ستادي مستقر شدند تا در راه‌ها و جاده‌هاي استان اصفهان هيچ‌گونه حادثه ترافيکي و تلفات رانندگي نداشته باشيم.

او با اشاره به تردد ۵۸۲ هزار و ۶۲۴ خودرو تصريح کرد: ثبت روز بدون حادثه با وجود اين ميزان تردد خودرو در محورهاي مواصلاتي استان دستاورد خوبي است تا بتوانيم روزهاي بدون حادثه بيشتري را براي اصفهان ثبت کنيم، همچنين اميدواريم الگوي خوبي براي استقرار نيروهاي امدادي و انتظامي در  استان اصفهان و ساير استان‌ها باشيم.

خضري با تشکر از همکاري هم‌وطنان در رعايت قوانين و مقررات گفت: تجربه اين روز، آغازي براي کاهش تصادفات رانندگي در استان است و کميسيون ايمني استان اصفهان نيز با جديت از اين تصميم حمايت مي‌کند، چرا که اين تصميمات ضامن کاهش حوادث رانندگي در کشور خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha