کد خبر: ۲۵-هزار-بازرسی-از-باشگاه-های-ورزشی-سراس
۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
۲۵ هزار بازرسی از باشگاه های ورزشی سراسر کشور انجام شد
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت، در خصوص بازرسی از باشگاه های ورزشی به منظور اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان کرونا گفت: با توجه به اهمیت رعایت پروتکل های ورزشی و به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی بر باشگاه‌های ورزشی نظارت دارد.
وی در خصوص آمار این بازرسی ها اعلام کرد: در حال حاضر تعداد ۷۲۰ ناظر استانی در هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور فعالیت می‌کنند. در بازرسی ها سرفصل های مختلف به ویژه بحث رعایت پروتکل‌ها مد نظر است که توسط ناظران رصد می شود که به صورت بازرسی‌های اولیه، ثانویه و ادواری این مهم را عملیاتی می کنند.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۵ هزار بار از باشگاه ها و اماکن ورزشی سراسر کشور بازرسی به عمل آمده است.
طبق گفته دکتر اردیبهشت، سامانه ای تحت عنوان سامانه نظارت بر باشگاه ها به منظور رسیدگی به شکایات مردمی در پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی www.ifsm.ir وجود دارد که تاکنون ۶۵۰ مورد شکایت مردمی در این سامانه ثبت شده و به آنها رسیدگی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha