کد خبر: ۲۲-بهمن-جوی-آرام-خواهیم-داشت-شرایط-در-م
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، صادق ضیائیان در برنامه یه روز تازه گفت: در ۵ روز آینده جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نیز انتظار کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه حساس داریم. در روز پنج‌شنبه با عبور جوی ضعیف از کشور انتظار بارش‌های خفیف بر روی رشته‌کوه‌های البرز و استان‌های ساحلی دریای خزر را داریم.

ضیائیان اظهار داشت: شاید شاهد بارش پراکنده در استان قزوین، البرز و شمال تهران نیز باشیم و روز جمعه و شنبه کیفیت هوا در کلانشهرها با مشکل روبه‌رو خواهد شد و دریای خلیج‌فارس و عمان نیز مواج خواهند بود.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و عبور سامانه بارشی شرایط در مناطق بهمن‌خیز مساعد نیست و ممکن است با خطر ریزش بهمن مواجه شویم و کوهنوردان باید احتیاط کنند و به مناطقی مثل ارتفاعات البرز که از قبل برف در آن‌ها باقی مانده است، ورود نکنند.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا در روز ۲۲ بهمن‌ماه در کل کشور بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha